duminică, 26 septembrie 2010

Buchetul de flori al bărbatului fără mâini

Imaginaţi-vă un bărbat pe la vreo 30 de ani in pasaj la Unirii. Nu, nu cerşea, deşi condiţia lui fizică, i-ar fi dus pe mulţi cu gândul spre acolo. Era un bărbat îndrăgostit şi fără mâini. Exact, în loc de mâini, avea cioturi. De la cot în jos mai avea 2 cioturi mai scurte de 5 centimetri. A trecut zburând pe lângă mine şi abia dupa 1 minut am realizat că nu avea mâini. Mi-a scăpărat fulgerător prin faţa ochilor, însă, un buchet de trandafiri roşii. Pe scara rulantă am apucat să-l studiez mai bine. Ţinea buchetul de flori care se zbătea haotic din cauza curentului, cu ciotul mâinii stângi, srâns lipit partea de sus a mâinii.Am rămas hipnotizată şi l-am urmărit până şi-a întâlnit iubita. Atâta sensibilitate cât am văzut în gesturile lor nu mi-a mai fost dat să văd de mult timp! 

Un comentariu: